В даний час банери є одним із ключових інструментів для проведення рекламної кампанії в Інтернеті, представляючи Ваш бізнес перед численними користувачами всесвітньої мережі.
Основні завдання банера:
Привернути увагу - початковий необхідний результат роботи банера.
Зацікавити - пробудити у клієнта інтерес до рекламованого товару або послуги.
Підштовхнути до переходу на сайт - завдання досягається за допомогою елемента недомовленості у змісті банера.
Збудити до дії - до купівлі товару або послуги на самому сайті, що є кінцевою метою реклами. ;" />
Формати банерів
Формат - це ширина і висота банера в пікселях. При створенні будь-якого сайту банерні місця зазвичай проектуються, виходячи із загальноприйнятих форматів. Тому, замовляючи банер, Ви повинні розуміти, що можливість його використання для реклами на різних ресурсах залежить від його відповідності стандартам. />
Перелік найбільш поширених форматів банерів:
Розмір/пікселі | Тип: | Примітка |
468 x 60 | Повний банер | Full Banner |
392 x 72 | Повний вертикальний банер | Full banner with Vertical Navigation Bar |
336 x 280 | Великий прямокутник | Large rectangle |
300 x 600 | Оголошення на півсторінки | Half-page |
300 x 250 | Прямокутник середній | Medium rectangle |
250 x 250 | Спливаючий квадрат | Square pop-up |
240 x 400 | Вертикальний прямокутник | Vertical rectangle |
234 x 60 | Половинчастий банер | Half Banner |
180 x 150 | Прямокутник | Rectangle |
160 x 600 | Широкий хмарочос | Wide skyscraper |
125 x 125 | Квадратний банер | Square Banner |
120 x 600 | Хмарочос | Skyscraper |
120 x 240 | Вертикальний напівбанер | Vertical Banner |
120 x 90 | Банер-кнопка (1) | Button #1 |
120 x60 | Банер-кнопка (2) | Button #2 |
100 х 100 | Характерний для рунету | Зустрічаються інші розміри |
88 x 31 | Мікро-банер | Micro Button |
Розміри банера
Дуже важливою характеристикою банера є його розмір у байтах, тобто місце, яке файл банера займає на сервері. Чим більший розмір банера, тим довше банер завантажуватиметься на сторінку і тим менша ймовірність, що користувач встигне подивитися на нього, перш ніж перейде на іншу сторінку; отже, розмір банера одна із параметрів його ефективності. Сайти, які розміщують банери, зазвичай лімітують розмір їх файлів.банерів, що висувають до них певні вимоги. Серед таких вимог можуть бути:
- вид банера (JPG, GIF, Flash)
- формат банера (у пікселях)
- обмеження на розмір банера (у байтах)  ;
- заборона на використання дратівливої анімації (часте миготіння, кислотна кольорова гама)
До flash - банерів можуть пред'являтися додаткові вимоги, наприклад:
- версія flash
- наявність Gif-файл - дубліката у форматі GIF для відображення користувачам, у яких не встановлений Flash програвач. Оскільки кількість кадрів у форматі GIF обмежена, то ця вимога може означати необхідність розробки додаткового GIF банера.
- обмеження щодо завантаження процесора
Параметри ефективності банерної реклами:
Кількість показів банера — це основний параметр рекламної кампанії. Покази зазвичай вимірюються тисячами.
Кількість кліків — це другий, не менш важливий параметр. Для рекламодавця важливіша кількість кліків, ніж кількість показів. Ефективність банера оцінюється параметром CTR (click through ratio) — це відношення кількості кліків до кількості показів, що вимірюється у відсотках. Що ця величина, то ефективніше вважається банер. Наприклад, CTR = 2 % означає, що на кожні 100 показів банера припадає 2 переходи на рекламований ним веб-сайт. Прийнято вважати банер ефективним, якщо його CTR перевищує 0,5 %. Вартість банерної реклами в основному визначається тим, скільки коштує тисяча показів банера на даному сервері. Для позначення цієї величини використовується параметр CPM (cost per mille = cost per thousand impressions) — вартість тисячі показів.
У студії EFFECTIVE Ви можете замовити створення банерів у Запоріжжі:
JPG банери - статичні зображення, найбільш простий різновид банерів. На сьогоднішній день не витримує конкуренції з більш новими видами.GIF банери - анімовані графічні елементи, що складаються з набору статичних зображень, що чергуються (2-5 кадрів). Обмеження на кількість кадрів суттєво знижує можливості анімації.
Flash банери - графічні елементи з повноцінною анімацією, що дає можливість створення більш складних та цікавих з погляду дизайну рішень. br />Мультиплікаційний Flash банер - найбільш складний у реалізації вид банерів, що вимагає ручного промальовування кожного кадру.