Олександр
Олександр спеціаліст з просування бізнесу в інтернеті
У Вас постало питання?
Або Ви хочете обговорити свій проект
з нашим фахівцем?
Заповніть форму
і ми зв'яжемося з Вами
найближчим часом.

Effective Studio

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: header__uk

Filename: uk/top.php

Line Number: 155

Банерна реклама. Що таке банер? Види та розміри банерів

Банер (banner< /em> — прапор, транспарант) - прямокутне графічне зображення рекламного характеру, яке розміщується на сторінках сайту і є посиланням на сайт рекламодавця. Зазвичай це статичне чи анімоване зображення. При клацанні по банеру відвідувач переходить на сторінку, яка містить більш детальну інформацію про предмет реклами.

В даний час банери є одним із ключових інструментів для проведення рекламної кампанії в Інтернеті, представляючи Ваш бізнес перед численними користувачами всесвітньої мережі. 

Основні завдання банера:

Привернути увагу - початковий необхідний результат роботи банера. 
Зацікавити - пробудити у клієнта інтерес до рекламованого товару або послуги. 
Підштовхнути до переходу на сайт - завдання досягається за допомогою елемента недомовленості у змісті банера. 
Збудити до дії - до купівлі товару або послуги на самому сайті, що є кінцевою метою реклами. ;" />
Формати банерів

Формат - це ширина і висота банера в пікселях.  При створенні будь-якого сайту банерні місця зазвичай проектуються, виходячи із загальноприйнятих форматів. Тому, замовляючи банер, Ви повинні розуміти, що можливість його використання для реклами на різних ресурсах залежить від його відповідності стандартам. />
Перелік найбільш поширених форматів банерів:

Розмір/пікселі

Тип:

Примітка

468 x 60

Повний банер

Full Banner

392 x 72

Повний вертикальний банер

Full banner with Vertical Navigation Bar

336 x 280

Великий прямокутник

Large rectangle

300 x 600

Оголошення на півсторінки

Half-page

300 x 250

Прямокутник середній

Medium rectangle

250 ​​x 250

Спливаючий квадрат

Square pop-up

240 x 400

Вертикальний прямокутник

Vertical rectangle

234 x 60

Половинчастий банер

Half Banner

180 x 150

Прямокутник

Rectangle

160 x 600

Широкий хмарочос

Wide skyscraper

125 x 125

Квадратний банер

Square Banner

120 x 600

Хмарочос

Skyscraper

120 x 240

Вертикальний напівбанер

Vertical Banner

120 x 90

Банер-кнопка (1)

Button #1

120 x60

Банер-кнопка (2)

Button #2

100 х 100

Характерний для рунету

Зустрічаються інші розміри

88 x 31

Мікро-банер 

Micro Button


Розміри банера

Дуже важливою характеристикою банера є його розмір у байтах, тобто місце, яке файл банера займає на сервері. Чим більший розмір банера, тим довше банер завантажуватиметься на сторінку і тим менша ймовірність, що користувач встигне подивитися на нього, перш ніж перейде на іншу сторінку; отже, розмір банера одна із параметрів його ефективності. Сайти, які розміщують банери, зазвичай лімітують розмір їх файлів.банерів, що висувають до них певні вимоги. Серед таких вимог можуть бути:

- вид банера (JPG, GIF, Flash)
- формат банера (у пікселях)
- обмеження на розмір банера (у байтах)  ;   
- заборона на використання дратівливої ​​анімації (часте миготіння, кислотна кольорова гама)

До flash - банерів можуть пред'являтися додаткові вимоги, наприклад: 

- версія flash
- наявність Gif-файл - дубліката у форматі GIF для відображення користувачам, у яких не встановлений Flash програвач. Оскільки кількість кадрів у форматі GIF обмежена, то ця вимога може означати необхідність розробки додаткового GIF банера.
- обмеження щодо завантаження процесора   
     
Параметри ефективності банерної реклами:

Кількість показів банера — це основний параметр рекламної кампанії. Покази зазвичай вимірюються тисячами. 

Кількість кліків — це другий, не менш важливий параметр. Для рекламодавця важливіша кількість кліків, ніж кількість показів. Ефективність банера оцінюється параметром CTR (click through ratio) — це відношення кількості кліків до кількості показів, що вимірюється у відсотках. Що ця величина, то ефективніше вважається банер. Наприклад, CTR = 2 % означає, що на кожні 100 показів банера припадає 2 переходи на рекламований ним веб-сайт. Прийнято вважати банер ефективним, якщо його CTR перевищує 0,5 %. Вартість банерної реклами в основному визначається тим, скільки коштує тисяча показів банера на даному сервері. Для позначення цієї величини використовується параметр CPM (cost per mille = cost per thousand impressions) — вартість тисячі показів. 

У студії EFFECTIVE Ви можете замовити створення банерів у Запоріжжі:

JPG банери - статичні зображення, найбільш простий різновид банерів. На сьогоднішній день не витримує конкуренції з більш новими видами.

GIF банери - анімовані графічні елементи, що складаються з набору статичних зображень, що чергуються (2-5 кадрів). Обмеження на кількість кадрів суттєво знижує можливості анімації.

Flash банери - графічні елементи з повноцінною анімацією, що дає можливість створення більш складних та цікавих з погляду дизайну рішень. br />Мультиплікаційний Flash банер - найбільш складний у реалізації вид банерів, що вимагає ручного промальовування кожного кадру.

Створення банерів у Запоріжжі

Добавить комментарий
Имя
Ваш отзыв
+38 (068) 318-29-27
< /div>
Зростання прибутковості вашого бізнесу починається із дзвінка нашому фахівцю
Конфігурація кави Effective Дзвінок у Effective Studio Олександр та Владислав

Отримайте максимальні результати
від свого бізнесу

call_me Намальована стрілка