У побуті часто вживаються слова та словосполучення, що стійко закріпилися в нашому лексиконі, що ототожнюються з поняттям Торгова марка або визначають його складових. Дамо їх коротке визначення та походження таких понять:
Торгова марка - (визначення Цивільного кодексу України, ст. 492) торговою маркою вважається будь-яке позначення або комбінація позначень, здатних відрізнити товари (послуги), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, - слова, букви, цифри, образотворчі елементи, комбінації кольорів.
Знак для товарів та послуг тотожне поняття Торгової марки (визначення Закону України «Про захист прав на знаки для товарів та послуг» ст. 1) – позначення, за допомогою якого товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб.
Товарний знак тотожне поняття Торгової марки. Найбільш поширений вираз. До товарних знаків належать зареєстровані в установленому порядку позначення, здатні відрізняти, відповідно, товари одних юридичних (фізичних) осіб від однорідних товарів інших юридичних (фізичних) осіб.
Trade mark  ;(торговельна марка, товарна марка, торговий знак, товарний знак - різні переклади). По суті, це те саме, що й знак для товарів і послуг, тобто позначення, яке здатне відрізняти товари одних юридичних або фізичних осіб від однорідних товарів інших юридичних або фізичних осіб. Фірмовий знак - це унікальний графічний елемент, який зазвичай розташований поруч із назвою компанії. Може використовуватися окремо.
Логотип (від др.-грец. "Logos" – слово + "typos" - відбиток) - спеціально розроблена, індивідуально стилізована форма повної чи скороченої назви підприємства чи товару, часто в оригінальному дизайнерському образі.
Логотип — найважливіший елемент корпоративного іміджу компанії і є словесною частиною торгової марки (поняття "логотип" не повністю відповідає змісту терміна Торгова марка, тому що не містить вказівки на можливу наявність образотворчої частини). Він служить насамперед для ідентифікації компанії на ринку. У сприйнятті споживача наявність логотипу чи торгового знака є гарантією якості товару. Товари, що не мають логотипу, називають noname.
Бренд - невловима сума властивостей продукту: його імені, упаковки та ціни, історії, репутації та способу його рекламування. Зазвичай Брендом називають розкручену торгову марку, яка вже має репутацію серед споживачів і здобула певний сегмент ринку. поняття не юридичне, а скоріше, маркетингове, на відміну від торгової марки та товарного знака, що мають чітке визначення Українського Законодавства.
Знак обслуговування – назва або умовне позначення послуг фірми, виконане у певному графічному стилі. До знаків обслуговування належать зареєстровані в установленому порядку позначення, здатні відрізняти відповідно послуги одних юридичних (фізичних) осіб від однорідних послуг інших фізичних осіб. Досить часто замість цього терміну застосовують - Торгова марка.
Скорочення та позначення, попереджувальне маркування :
TM - абревіатура, скорочення від англійського "trade mark". Проставляється поряд з торговою маркою (логотипом, знаком обслуговування, товарним знаком), поданим на реєстрацію відповідно до національного законодавства;
SM - скорочення від англійської "service mark" Проставляється поряд з товарним знаком виробника послуг, поданим на реєстрацію, але ще не зареєстрованим;
® - скорочення від англійського "Registered". Проставляється поряд із вже зареєстрованою торговою маркою (логотипом);
© - скорочення від англійської "Copyright". Застосовується для об'єктів авторських та суміжних прав - продукції інтелектуальної діяльності в галузі наукики, техніки, літератури, мистецтва та технологій.
Для уникнення плутанини в термінології, надалі, на сайті під термінами: торгова марка, товарний знак, логотип, знак обслуговування, знак для товарів та послуг, і просто – знак, слід розуміти, що йдеться про ТОРГОВУЮ МАРКУ.
Право власності на торгову марку підтверджується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва складає 10 років з дати подання заявки до Патентного відомства України (Укрпатент) та продовжується за клопотанням власника свідоцтва щоразу на 10 років, за умови сплати збору.