Для цього надішліть свої контакти
та посилання на старий сайт
Ваше ім'я * | |
Ваш телефон * | |
Flash-презентація - це інтерактивний ролик, який за короткий час дозволяє максимально ефективно донести суть питання до клієнта або партнерів. В основу Flash-презентації – покладена анімація та Flash технологія. Сьогодні Flash технологія дуже популярна, з її використанням розробляються інтерактивні програми, презентації та web-сайти.
29.12.2017 02.00
ТОРГІВЕЛЬНА МАРКА — будь-яке позначення (словесне, образотворче, комбіноване чи інше), виконане у певному графічному стилі, що служить для індивідуалізації товарів та послуг. Законом визнається виключне право на торговельну марку, що засвідчується «Свідоцтвом на знак для товарів та послуг» . Правовласник торгової марки має право використовувати її, розпоряджатися та забороняти її використання іншими особами.
29.12.2017 02.00
Необхідність реєстрації торгової марки продиктована об'єктивною необхідністю захисту прав на торгову марку з метою обмеження використання знака іншими особами та запобігання недобросовісній конкуренції. Не чекайте поки Вашу торгову марку зареєструє хтось інший
і заборонить її використовувати Вам. strong>
29.12.2017 02.00
Brandbook (брендбук) - правила презентації та ідентифікації торгової марки та інших ключових елементів фірмового стилю та їх атрибутів (іноді пишуть: бренд бук, brand book, brand boock, brandboock, brandbooking etc).
Brandbook визначає правила візуальної ідентифікації торгової марки, використання елементів фірмового стилю, визначає єдність сприйняття основних елементів ідентифікації, стилістичні та колірні рішення.
29.12.2017 02.00
Ребрендинг (rebranding) — комплекс масштабних заходів щодо зміни бренду, або його складових: назви, логотипу, візуального оформлення бренду зі зміною позиціонування, що зачіпають цілісність ідеології бренду. Вдалий ребрендинг дозволяє компанії вийти на новий рівень розвитку, привернути увагу нових клієнтів та збільшити лояльність існуючих. При цьому, кожна зміна має бути ретельно узгоджена з новою ідеологією, та бути обґрунтованою стратегією компанії.
29.12.2017 02.00
Банер (banner — прапор, транспарант) - прямокутне графічне зображення рекламного характеру, яке розміщується на сторінках сайту і є посиланням на сайт рекламодавця. Зазвичай це статичне чи анімоване зображення. При клацанні по банеру, відвідувач переходить на сторінку, що містить більш детальну інформацію про предмет реклами. .
29.12.2017 02.00
Кліпарт (від англ. clipart) — набір графічних елементів дизайну для складання цілісного графічного дизайну. Кліпартом може бути як окремі об'єкти, і зображення (фотографії) цілком. Кліпарт може бути представлений у будь-якому графічному форматі. За допомогою кліпартів можна створювати шпалери для робочого столу, сайти, презентації, афіші, ін рекламну продукцію.
29.12.2017 02.00
Роботи пошукових систем при вході на сайт насамперед звертаються до файлу robots.txt, щоб отримати інструкції до подальшої дії та дізнатися, які файли та директорії заборонені до індексування. Тому веб-майстру конче необхідно знати, як правильно написати цей файл, оскільки помилки в ньому можуть призвести до дуже плачевних наслідків. Ще раз повторимося і уточнимо, що файл robots.txt нічого не дозволяє до індексації, а лише забороняє. І ще один аспект. Він не є стовідсотковою вказівкою для пошукових роботів. Швидше можна сказати, що він є рекомендаційним документом.
29.12.2017 02.00
Часто отримую питання від потенційних клієнтів про те, що таке блочна верстка (верстка шарами) і в чому її принципова відмінність від табличної верстки. Цей короткий конспект призначений саме для того, щоб висвітлити такі питання один раз і не дублювати інформацію надалі…
29.12.2017 02.00
|
Отримайте максимальні результати
від свого бізнесу