У процесі проведення ребрендингу – ndash; не відбувається знищення старого та створення нового – це еволюція бренду. Певна частина компонентів, які існували до ребрендингу, буде включено до ідеології нового бренду. Оновленню підлягають усі комунікативні елементи бренду: назва, логотип, дизайн, рекламні матеріали. визначають позитивні чинники існуючої ідеології, з другого боку, - виявляють позитивні властивості бренду з погляду споживача. У ході ребрендингу проводиться також досконале вивчення ринкової ніші позиціонування - мотивація споживача та конкурентне оточення.
Завдання ребрендингу:
- посилення бренду – зміцнення та розвиток лояльності споживачів до бренду;
- диференціація бренду - посилення його унікальності;
- збільшення цільової аудиторії бренду - залучення нових споживачів;
Ключові етапи ребрендингу:
Маркетинговий аудит – оцінка споживчої поінформованості про бренд, лояльно до нього, існуючі бар'єри для сприйняття бренду, оцінка іміджу для різних цільових аудиторій (слабкі та сильні сторони, конкурентні переваги);
Репозиціонування бренду - зміна його основних характеристик та закріплення їх у свідомості цільової аудиторії;
Рестайлінг візуальної атрибутики бренду - зміна кольору логотипу та інших візуальних атрибутів, що супроводжують бренд, відповідно до нового позиціонування та нових характеристик бренду;
Внутрішня та зовнішня комунікація – інформування аудиторії (співробітників, споживачів, конкурентів) про характеристики нового бренду.
Ринок на місці не стоїть і постійно поповнюється новими брендами, а існуючі зазнають значних змін. І це не дивно, адже змінюються і споживачі. їх смаки, уявлення про моду та користь різних видів продуктів. Саме тому, для того щоб бути успішним, бренду необхідно весь час змінюватися, підлаштовуватися під споживачів і залишатися привабливими для них. />
- бренд втратив актуальність для споживачів;
- бренд сформував негативний імідж;
- зміни в портфелі брендів компанії (з'явився успішніший бренд, орієнтований на цю ж цільову аудиторію);
- амбітні цілі – збільшення обсягу продажу, - ідеологія бренду не відповідає перевагам цільової аудиторії, на яку він орієнтований; - і це далеко не вичерпний перелік ситуацій, що вимагають проведення ребрендингу. Так чи інакше, алгоритм ребрендингу залежить від конкретної ситуації, в якій знаходиться компанія, а також від тих завдань, які будуть поставлені перед оновленим брендом.
Приклади ребрендингу
Типовий випадок ребрендингу - осучаснення бренду. Через це пройшли компанії «Кока-кола» та «Pepsi». Приблизно раз на 10 років у логотипи їхніх брендів вносяться нерадикальні зміни, що оновлюють бренд. «МТС».