Олександр
Олександр спеціаліст з просування бізнесу в інтернеті
У Вас постало питання?
Або Ви хочете обговорити свій проект
з нашим фахівцем?
Заповніть форму
і ми зв'яжемося з Вами
найближчим часом.

Effective Studio

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: header__uk

Filename: uk/top.php

Line Number: 155

Ребрендинг (rebranding) - цілі, завдання, результат

Ребрендинг (rebranding) — комплекс масштабних заходів щодо зміни бренду, або його складових: назви, логотипу, візуального оформлення бренду зі зміною позиціонування, що зачіпають цілісність ідеології бренду. Вдалий ребрендинг дозволяє компанії вийти на новий рівень розвитку, привернути увагу нових клієнтів та збільшити лояльність існуючих. При цьому, кожна зміна має бути ретельно узгоджена з новою ідеологією, та бути обґрунтовано стратегією компанії.

У процесі проведення ребрендингу – ndash; не відбувається знищення старого та створення нового – це еволюція бренду. Певна частина компонентів, які існували до ребрендингу, буде включено до ідеології нового бренду. Оновленню підлягають усі комунікативні елементи бренду: назва, логотип, дизайн, рекламні матеріали. визначають позитивні чинники існуючої ідеології, з другого боку, - виявляють позитивні властивості бренду з погляду споживача. У ході ребрендингу проводиться також досконале вивчення ринкової ніші позиціонування - мотивація споживача та конкурентне оточення.

Завдання ребрендингу:

- посилення бренду – зміцнення та розвиток лояльності споживачів до бренду;  
- диференціація бренду - посилення його унікальності;
- збільшення цільової аудиторії бренду - залучення нових споживачів; 

Ключові етапи ребрендингу: 

Маркетинговий аудит – оцінка споживчої поінформованості про бренд, лояльно до нього, існуючі бар'єри для сприйняття бренду, оцінка іміджу для різних цільових аудиторій (слабкі та сильні сторони, конкурентні переваги);

Репозиціонування бренду - зміна його основних характеристик та закріплення їх у свідомості цільової аудиторії;

Рестайлінг візуальної атрибутики бренду - зміна кольору логотипу та інших візуальних атрибутів, що супроводжують бренд, відповідно до нового позиціонування та нових характеристик бренду;

Внутрішня та зовнішня комунікація – інформування аудиторії (співробітників, споживачів, конкурентів) про характеристики нового бренду.

Ринок на місці не стоїть і постійно поповнюється новими брендами, а існуючі зазнають значних змін. І це не дивно, адже змінюються і споживачі. їх смаки, уявлення про моду та користь різних видів продуктів. Саме тому, для того щоб бути успішним, бренду необхідно весь час змінюватися, підлаштовуватися під споживачів і залишатися привабливими для них. />
- бренд втратив актуальність для споживачів;
- бренд сформував негативний імідж;
- зміни в  портфелі брендів компанії (з'явився успішніший бренд, орієнтований на цю ж цільову аудиторію);  
- амбітні цілі – збільшення обсягу продажу, - ідеологія бренду не відповідає перевагам цільової аудиторії, на яку він орієнтований; - і це далеко не вичерпний перелік ситуацій, що вимагають проведення ребрендингу.   Так чи інакше, алгоритм ребрендингу залежить від конкретної ситуації, в якій знаходиться компанія, а також від тих завдань, які будуть поставлені перед оновленим брендом.

Приклади ребрендингу

Типовий випадок ребрендингу - осучаснення бренду. Через це пройшли компанії «Кока-кола» та «Pepsi». Приблизно раз на 10 років у логотипи їхніх брендів вносяться нерадикальні зміни, що оновлюють бренд. «МТС».

Ребрендинг (rebranding) у Запоріжжі

Добавить комментарий
Имя
Ваш отзыв
+38 (068) 318-29-27
< /div>
Зростання прибутковості вашого бізнесу починається із дзвінка нашому фахівцю
Конфігурація кави Effective Дзвінок у Effective Studio Олександр та Владислав

Отримайте максимальні результати
від свого бізнесу

call_me Намальована стрілка